Tisdag kväll

Sitter just nu och väntar på att min dumma serie ska ladda så att jag ka kolla på den. Sorgligt nog så har vi inte lika bra internet mottagning i köket som vi har i alla andra rum...
Äter och något som jag verkligen har längtat lite efter! ost,lök,tomat och morfars hemgjorda korv! Så gott! men också väldigt mättande.
Måste också hållå koll på maten som vi gör till imorgon som vi kallar för "köröm paprikas". Mammas specialite. Anledningen till att jag skriver om att vi gör maten är för att göra min syster och hennes man avundsjuka!
Jag älskar dig ändå! Puss!

Kommentarer
Postat av: big

Inte ok om de var mig du ville göra avis ;)

2014-09-03 @ 20:01:48
URL: http://bigiboop.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0