No worries, i love you!

Helgen har väl vart helt okej. 
I fredags så var min sista dag på jobbet, dock så var killarna inte så bra på att säga hejdå och så där. Så vi fick ett par arbetshandskar var och fick sluta tio minuter tidigare haha. 
Efter det så träffade jag min älskling, som kom till västerås så vi kunde shoppa lite tillsammans till honom. Dock så fick vi ingen ensam tid. Sen så åt vi gott och gick runt och lallade lite på stan. Sedan tog vi bussen hem till honom. Väl hemma hos honom så tog vi det lugnt, mös och pratade lite. Senare under kvällen så råkade jag somna, och väl när jag vaknade typ runt kvart i tolv.. så ser jag att han inte är i rummet och får lite små panik, så jag gick upp och där ser jag honom små lida lite i stolen medan hans mamma "..........." (de får ni inte veta mohahah). 
Jag hade tänk att jag äntligen skulle få sova ut nu när mitt jobb är över, men såklart så var klockan ställd på 8 och då skulle älsklingen upp och fixa och dona. han kom in med strykjärn och nytvättade kläder. så det blev ingen sovmorgon.. eftersom att han inte visste hur man vek kläder så väckte han mig och bad mig hjälpa honom med det.
Sedan skjutsade de hem mig och jag sa ett sista hejdå till honom och de va sista gången jag får se honom nu på 2 veckor. Kommer sakna min lilla mulvad! 
när jag kom hem så ville jag åka och bada, så jag syrran och hennes man drog iväg till hallsta gropen och skulle egnetligen ha badat, men det var för mycket folk för min del och alldelles för kallt för deras del. Men hunden fick bada och simma lite. 
På kvällen så gick vi istället över till grannen och doppade oss en stund sedan gick vi hem och hade film mys. 
och idag har jag träffat en efterlängtad vän och pratat och skrattat lite, så mysigt. 
nu så ska jag väl ta och varva ner och gå och snacka med mina päron om en liten hemlis.
 
 
Bye 4 Now
 

Kommentarer
Postat av: big

Kärlek <3

Svar: love you! <3
None None

2014-08-10 @ 20:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0