Kläder Efter Väder Babe!

kuligt väder det är idag. När jag vaknade så såg jag att det regnade på ena sidan av huset och på andra sidan huset så var det sol. Lite skrattredatnde faktiskt men coolt. Åt en ordentlig frukost, städade rummet i 10 minuter sen tröttnade jag. Ska iväg till sala på marknaden om vädret håller sig. Annars ska jag bara iväg till min babe och mysa. 
Känner mig asbra för att jag satt med matten i 3 timmar igår. Även fast vi har den lättaste matten man kan få. Hade svårare matte i 9an. Så man kan känna sig rättså smart ändå. Och matte är mitt sämsta ämne..
Vad ska jag göra nu ? . Ska nog ta en dusch, göra mig lite finare och sen åka iväg till min älskling. Saknar honom som bara den även fast jag träffade honom igår. 
Har nog aldrig älkat någon å mycket som jag gör nu. För han gör mina dagar till dom bästa, tröstar mig om det hänt någon. står vid min sida hela tiden. snackar skit med mig när vi har tråkigt. Älskar mig även fast jag kan va en bitch!
 
 
Min prins!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0