Long time No see!

OMG.. har inte bloggat på tusen år känns det som. De har hänt så mycket i mitt liv sen jag slutade med allt bloggande.
 
Jag har fått en ny bästa kompis!
jag har bråkat MASSOR!
jag har gråtit floder!
skrattas så jag nästan dör!
haft snusk time.. barnförbjudna grejer.
Gått ut nian!
kommit in på gymnasiet jag sökte till!
tagit mitt första dopp!
 
Asså det har hänt så mycket så det inte kommer få plats med hälften av det. hmm.. nu ska vi se. allting som jag ville skriva bara försvann.
för 4 dagar sedan åkte dillis iväg med sin pappa till Tyskland. jag passade då på att skriva dagbok. dock på hans dator eftersom att min är tillbaka lämnad till skolan. De är väl som en dagbok antar jag.. fast mest en loggbok. som bara jag ska läsa. hoppas jag. han åkte i onsdags och det är lördag natt, början på söndag morgon. han sa att han kommer hem på måndag och jag är så himla glad! har aldrig vart ifrån honom såhär länge. max 2 dagar eller en och en halv dag. ehm.. ja har slut på mina tankar och ideér så jag ska nog sluta hitta på massa saker och random grejer som ingen vill veta. har sån dålig fantasi så det inte är sant
BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0