I can show myself as hwo i am, not for who you whant me to be!

Blir verkligen riktigt arg på människor som inte kan styra över sina tankar och bara säger de straight..okey, inte face mot face.. utan fegt liksom.. Genom internet, så jävla fegt. De fegaste sättet liksom.. Tycker du inte om mig FINE, gillar du inte mitt utseénde VISST, Vill du att jag ska dö SOV MER, Jag bryr mig inte om vad du tycker och tänker om mig. Jag har massor av andra saker att tänka på, jag sitter inte och gråter för att du säger något om mig eller till mig på internet.. ställ dig face mot face och säg de istället..ifall du vill få mig sårad.
Mobbning på internet är bara fegt! Mobbning överhuvudtaget är fan fegt! 
Jag förstår mig inte på människorna som inte har hjärtan nog att tänka efter att de krossar människan -från själen- som blir utsatt av de, varje dag. Människan som blir utsatt kan få så kallade "bi effekter" av de.. Som t.ex:
 
*Anorexia
*att man äter sina sorger
*skär sig
*gråter sig till sömns varje kväll
*börjar ta droger och massor med skit
*går på onödiga fester och dricker sig stupfull kanske till och med gör bort sig
*ställer till med bråk hemma eftersom man inte vill ta ut den på just den människan, för att visa att man är bättre än den.p.g.a de så kan den stackarn hamna på SOC, och ni vet ju vad dom gör..
* Som allra värst kan det leda till självmord (det kanske får dig att tänka om..?eller)
 
De finns så mycket mer som jag skulle kunna ta upp.. Visst bara för att du kanske hatar dina föräldrar eller bara har tråkigt eller försöker vara tuff framför dina kompisar, så betyder det inte att någon annan har det. Tänk efter innan du agerar..Du kanske räddar ett liv på de sättet, tänk hur alla andra stackars människor har det.
Alla människor ser olika ut, vissa lite runda av sig andra spik smala, vissa med former och andra med mindre former. Men ALLA människor är lika inombords, alla har kött,blod,inälvor och ett hjärta.. 
Tänk om de skulle vara du...
 
 
 
jag kan säga att jag inte heller är stolt över vissa saker..Men jag tänker, jag vet hur de känns att vara den utsatta.. stod ut med det i 7 hela år. Jag har byggt upp mitt självförtroende, Men det finns människor som försöker att bryta ner den.
Jag har världens underbaraste familj, Underbara vänner som finns där för mig, min underbara pojkvän som stödjer mig. Alla dom är mitt allt, min värld, mitt liv.. och om du vill att jag ska göra bort mig. att jag ska falla ihop och vilja ta död på mig?.. får du fan ta och gräva ordentligt. För de du vill åt är för djupt inom mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0