Videoblogg.. Videoinlägg?

Funderar på att kanske smått och gott börja video-blogga lite.. eller?
De verkar mycket roligare liksom än att sitta och läsa allt jag skriver liksom, de tar ju hudra år för mig att skriva ner vad jag gjort under dagen, och ni blir säkert uttråkade av att läsa bara de här.
Nej men kanske kommer att lyckas med ett videoinlägg nångång. ett plus på de är att man inte behöver anstränga sina ögon så mycket. Man behöver bara sitta och lyssna på min "vackra" röst.
Ja de va allt just nu.
CIAO !!




igga mitt ansiktsuttryck! Färgade ju mitt hår i torsdags och aa de blev typ Orange-blond-brun-guld acktigt, aa men jag blev jätte stålt faktiskt !! :)



Börjar nästan gråta varenda gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0