No More !

Nja dedär med videoinlägg gick inget vidare. Jag är inte direkt sån som tycker om att visa sig i kameran .. höhö Nej men för er skull kanske jag kan testa. liksom bara sådär random, okey nu vet jag inte vad jag snackar om höhö.
Imorgon blir det slut med allt snacks! alltså inget chips,godis,läsk.. skräp mat! allt ska bort ! Har kommit överäns med min syster att vi ska lägga upp ett tränings schema och följa de nu när täningsrummet är klart!
Ja annars har jag inte gjort så mycket. UGH! kom just ut ur duschen.. och som min gammla vana luktar jag alltid på mitt hår och då luktade de hårfärg!! :O USCH! de ska väl inte göra de? eller?-leave a comment-
Nu sitter jag mest och väntar på att katja ska ringa på skype höhö.



smell you later! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0