Konfirmationshelg !

nu är det drygt en timme kvar tills jag ska dra mig iväg till konfirmandhelgen. Kanske inte de roligaste att göra på en fredagskväll men, de är väl roligare än man tror :) Förra helgen kan man ju säga att de också va en slags konfirmandhelg fast med massor med personer! i västerås dessutom. vi va 1200 personer god damn va kul de va !! kl. 14 satt vi i domkyrkan i typ en timme, sen efter de så va vi utanför och drack mjölk och åt macka, sedan följde vi trummorna till aros kongressen och kolla på teater och lyssnade på lite konstiga saker. Sen vid typ åtta så va de taco buffé, sen efter de så var de PARTEYYYYY ! nej men disco kan man säga. fast den riktigt dunkiga musiken började inte förren kl halv tio och kvart över tio skulle jag ta någras kort, som jag inte har fått ännu dock. Nej men De va skitkul att dansa loss, men mitt ben krampade 2 gånger under den natten.
Ja de va lite av min förra helg höhö ciao !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0