En Underbar Växt I En Rättså Tråkig Kruka...

Känner för att göra ett sånt här tråkigt inlägg nu :)
Jag har setat och snackat med pappsen hela morgonen.. Vi har kollat lite på paketpriser och inträden till GRÖNAN höhö som vi kanske (inte) ska åka till för ingen vill förutom jag i familjen ..
igår så tror jag att jag inte gjorde så mycket. Jag .. Åt frukost.. höhö nej men jag vet inte. Jag brukar inte minnas det jag gör på dagarna eller iaf inte närjag har sovit :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
80% har säker redan slutat läst för att dom tycker det är så himmla tråkigt att läsa detta höhöhöhö
så jag tänkte vara lite snäll och låta er slippa mig .. nej skojade . Jag tycker att jag är så himla rolig att ni måste läsa det jag skriver :D
DET VA EN GÅNG TVÅ BAGARE OCH EN SMET !! hahahahahahhaah fatta ni ;)
nej men osocialt liv.. hejdå !!
saknar er mina små smurfar !! :') (igga mig!!! )
Hahaha jag saknar inte mig själv men aja :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0