Pici 4 år

har inte uppdaterat på över en månad känns de som, men eftersom att min systers kompis ber mig att uppdatera min blogg oftare så ska hon få som hon vill.
Sov hos sara igår från idag, sedan vi halv 2 idag åkte vi till erikslund shopping center för att ja.. shoppa. Men hade inga pengar så handlade ingenting mer än värme ljus.
Vi åt världens godaste buffé, kina/thai mat Mmmm..!!
Sen efter att vi hade ätit så kollade vi runt lite till och sedan gick vi över till ikea och kollade lite, slutade med att vi köpte massor. haha. Sara köpte en tavla som hon och jag ska fylla med småbilder på oss två, så ska nog ta och duscha av mig och gå över till hennes place och ta lite kort, skriva ut dom och klistra fast dom på ett papper. Nej nu ska jag skynda mig in i duschen och försöka hinna innan klockan blir för mycket. smell ya later.. !!

syster med på bild :)

juste. Grattis pici på 4års dagen !!

Kommentarer
Postat av: Johanna - HOBBYFOTOGRAF

Haha, bra Ida! :D

2012-01-18 @ 13:55:10
URL: http://johannamariakallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0