Lulliga ida

tänkte vara ärlig nu. Jag försov mig imorse. Okej de var inte första gången de har hänt men de är ju inte så jätte kul när alla frågar vart man har varit. skitsamma de händer alla nångång. eller ?
Va down stairs igår och tränade lite konditionsträning och styrke, kanske inte ansträngde mig så hårt för jag har inge träningsverk nånstans. Är det nån av er läsare som kan någonting om satsdelar? för jag kan "ALLT" om de. Or NAAAT.
Känner mig lite halv-lullig just nu har liksom typ ingenting att göra mer än att klä på mig och borsta håret sen kanske sätta mig vid datorn igen och vänta på bussjäveln.
juste angående min poster vägg som jag skulle ha lagt ut för ett tag sen... Jo de är så att jag har plockat ner alla posters och gjort om, så nu har jag en hel vägg full med justin bieber, och resten av väggarna är de dom andra ex. demi lovato, jonas brothers, selena gomez, 1D, kesha, rihanna, lady gaga, jedward, ian somerhalder.. Aaa och många fler. Jag tog ju inte ner postrarna med vilja, utan min syster och jag skulle hjälpas åt att städa varandras rum och då ville hon sätta upp postrarna som hon hade köpt i tyskland till mig :)
och så slog vi vad om vem som kunde hålla sitt rum renast längst tid, eller snarare sitt golv renast. Hon skulle få ett iphone skal och jag skulle få someday parfymen, om nån av oss vann alltså. Nej men tiden flyger ju iväg när man gör ett inlägg, måste gå och klä på mig nu och sedan börja dra mig mot bussen. Chao så länge :*
gammal bild. 1 ½ år sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0