None Of This !..

Hmm, vad ska man säga?
jag hade prov idag, de gick ju som de gick.. alltså inte bra.. fick värsta blackout:en och jag sa till lärarn att jag ville göra ett omprov och hon Ba: "du fick ju massor med tid att plugga på lektionen och hemma, varför utnyttjade du inte tiden?!" och jag svarade: "JAG GJORDE JU DE!!! MEN INGENTING FASTNADE!!... och sen fortsatte de, men jag tänker inte säga något mer. Om ni bara visste hur dålig plugg miljö jag har i mitt rum och på nedre våningen går de inte och sitta för där sitter min mamma och pappa och pratar, eller så kollar dom på tv (på hög volym), jag vill ha tyst när jag pluggar! de går inte och sitta i köket heller. Ja men då får jag väl ta mig fan och sitta ute i kylan eller inne i en garderob !
De börjar bli sent nu, ska upp tidigt imorgon och de ska ni också, så godnatt alla käraste !!



i love you guys so much



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0