Well i don´t give a shit

varför ska brudar alltid vara så perfekta?.. dom ska alltid ha smink på sig, piffigt/puffigt hår.. fixat naglarna.. Ja massor med saker man kan rabbla upp! Om man säger så här.. i don´t give a shit.. Hatar när folk liksom överdriver med allt, de är liksom inte jag som blir gammal av de. Men gud nu känner jag mig jätte elak.. Men jag pekar inte ut någon av er läsare. Men om ni tänker efter. Varför ska vi alltid vara så perfekta? så smala? så snygga?.. listan flyter på, men vaför ska vi behöva lida oss igenom allt detta. Mensen,graviditeten, brösten börjar växa.. Ja allt det där.. fundera på det och lämna gärna en kommentar om era funderingar :)
Kramisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0