Tisdag

Sorry för dålig uppdatering. Jag ska vara ärlig, Jag var inte på bästa humöret igår för att blogga. Allting känndes piss, allting runt om mig var irriterande. Men nu är det en ny dag och jag kan starta om.. bara ingenting kommer ivägen.
studiedag..vem fan har studiedag på en tisdag..? jo jag, eller våran skola.. ganska skönt men ändå inte liksom, för imorn är de ju onsdag och de är skola, de e typ som att vara sjuk men ändå inte.
ni kanske blev lite förvirrade nu, haha de blev jag också. Men ingen klagar, eller ?.
Min syster kom just in och bad mig fixa fint köket innan mamma kom hem så ska nog ta och klä på mig och göra de, så att ingen blir arg och börjar tjaffsa.



see ya later aligator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0