Onsdag...

ush, fy och blä !
imorse när jag vaknade upp så mådde jag skit illa, nästan så jag spydde :(
så de blev att stanna hemma idag.
Så jag kanske sov till halv nio,nio och gjorde ordning lite i köket, så nu ser de nog snyggt ut.
sen kom pappsen hem och hade köpt potatis grattäng och kyckling..baugetter :D yum !!
sen, eller ja kanske nu, så ska jag ta mig i nackskinet och sätta mig och plugga, så jag får nånting gjort.
senare i helgen om jag har tid så kanske jag och min "vännina" (happyface) ska åka till västerås och handla julklappar till släckt och vänner.

jag önskar mig:
one pece USA
ipod
someday parfym
en egen tv på mitt rum som funkar
ahh listan är lång. jag vet, man kan inte få allt här i världen, men lite kan man ju önska sig.




vad önskar ni er i julklapp?
kommentera gärna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0