långt inlägg...........

hejsansvejsan-tjosanhejsan.... jag vet, är inte den bästa på att rimma men jag gör mitt bästa ! :D
idag så var det bara en vanlig skoldag, slutade tidigare så jag skulle hinna med bussen till västerås. skulle träffa paulina där. hon fyllde år i november, men hade en liten tjejkväll idag.
Vi badade i en bubbelpool, åt korv, käk TÅRTA och snacka om random stuffs. Haha. Men nyss så kollade jag och paula på en film som heter "tiger bröder" de var nästan 8 år sen jag såg den senast, minns inte att den var sorglig också, dock så kan man ju ha en 2:a på den tycker jag ;)
nej men nu så ville paula kolla på julkalendern så jag ska tillåta henne göra de sen så kanske vi ska se på en till film ..
juste de roligaste som hände ikväll var att..
eller hur ska jag säga de, ehm, de började med att vi skulle byta om, sen så skulle elenor och Freja gå hem eller vart dom nu skulle gå. och då så sa jag hejdå men dom svarade inte och så dum som jag var gick jag efter dom och alla hade gått ut, sen så hör jag dörren smällas igen och paula skriker åt mig "DÖRREN!!" .. och dom dörrarna låser sig när dom stängs och man måste ha en chip grej för att kunna låsa upp, dock så var den också inne i de rummet vi var i.
I lokalen bredvid så var de ett par typ, 16-20 åringar som skulle ha fest, dumma som vi var så gick vi över dit, men paula hade inte hunnit byta om eller nånting så hon gick bara med handuk och badkläder.
Dom var jätte finklädda.. och vi liksom kommer dit och stör.. piiinsamt. Nej men sen så skulle vi testa chip grejen, men den funkade inte på våran dörr, så vi fick typ panik, men sen ringde vi till tanten som höll i skiten, så hon kom ner och låste upp åt oss.
Men 5 minuter efter att vi hade kommit in så kom dom som skulle vara efter oss och vi hade inte städat någonting.
Men jag tror inte att dom blev arga i alla fall.
Jaa, de var allt för mig idag, lååååååång inlägg. haha Tror alltid att de ska vara ett kort, men sen kommer mer och mer tankar som jag bara vill skriva ner, som nu t.ex.
Nej men ska inte slösa eran dyrbara tid åt mig :) men tack i alla fall för att ni kollar in min blogg och tar er tid och läsa :) !!!!

Älskar denna film

Bye 4 now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0