Söndag den 4:e advent

Har inte uppdaterat på länge tycker jag, haha 2 dagar. okey de är ganska mycket för att förlora mina läsare.
Men jag be hemskt mycket om ursäkt för de.
fredags så var de liten "myskväll" hos min bästavän Katja :)
käkade, skrattade, kolla på film och annat.
igår så vaknade jag halv nio för att hinna äta frulle och fixa mig innan jag och 2 til skulle bli hämtade, men när jag gick iväg till församlingshemmet så stod inte Lina där och väntade på oss, så vi fick vänta på henne i nästan en timme i kylan. Jag fick sedan visa vägen till arosfortet, haha de var ganska kul kände mig liksom som ebn expert, men kunde bara vägen genom gideonsberg, annars kunde jag inte vägen haha.
efter Arosfortet så pkte vi och åt på Donken.
Mmmmmmm..
satt där i nästan 2 timmar och åt haha, trodde inte vi hade nå bråttom, men de verkade som att jag hade ganska bråttom hem.. hehe
för tjejkvällen i ransta började klockan 4 eller 3 tror jag, men jag trodde den började 6 på kvällen, så när jag kom hem fick jag panik när sara skrev att filmen började kl 4, så sprang in i duschen och sprang ut ur den, klädde på mig, föna håret och åkte iväg dit. Filmen vi såg hette "tusen gånger starkare" .. för er som inte har sett den .. De är en typisk svensk film.. DEN SUGER !! om ni frågar mig !
aja ska upp tidigt imorgon, eller har sovmorgon, men ändå :)
kanske tar med mig kameran, faaast jag glömde den hos katja, så jag hoppas hon tar med den.
klassensdag :)
Godnatt alla underbara människor !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0