hokus pokus

Dansade vals, polka och någon annan dans på idrotten idag, trodde att de skulle vara "kaos", jag vet inte heller vad jag menar, Men att killarna inte skötte sig, tjejerna skulle vara rädda för att ta tag in handen på killen. Nej de va faktiskt inte så .. Hahah. Låter som att jag är läraren just nu, men de är ju bara sant de jag säger. Alla skötte sig i alla fall dom felsta.
Imorrn är det sista riktiga skoldagen, sen är de bara 3 skoldagar kvar, sedan.. FREEDOOOOOOOM i 2 veckor.
Har aldrig kännt mig mer uppbokad än vad jag har vart dom senaste helgerna.
Imorgon- efter skolan, ska jag hem till katja för hon fyller år. Så jag, Elin, Mueen, Robin, Katja & kanske Felicia ska ha en liten kväll tsm hemma hos henne och "chilla" lite som hon säger de ;)
lördag- måste jag vakna klockan halv 9-9, då ska jag till arosfortet med KU (kyrkans unga) och vara där till klockan tre, tror jag. sen hinner jag bara hem emellan åt och duscha och fixa mig för att sedan åka till ransta för att ha en filmkväll med fotbollslaget.
söndag- så ville sara ha med mig till västerås och handla julklappar med sin familj. kommer nog bli roligt, älskar henne verkligen !!
nu måste jag fixa klart musikvideon som vi har i läxa tills imorrn. ni kanske får se den om jag hinner klart :)
Nu bjuder jag på en jäääääätte ful bild
Kommer nog bli en hej dundrans helg :)
hej så länge då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0