FULLT HUS !

Hejsan allesammans, idag har vi haft gäster i huset.
faast jag, paula och maria höll oss uppe på mitt rum och spela fia-med-knuff.
Sedan så sjöng vi för syster min, tänk er vuxna som tar ton när man ska sjunga "JA må hon leva.."
När vi hade sjungit klart så kom krille ner.. höjd punkten på kvällen så lägger han till.... "har jag missat något?"
och ALLA börjar as garv, liksom när man sjunger så högt som vi gjorde så måste han ju ha hört.
Men aja sen åt vi tårta och mumsa i oss lite chips.
När vi gjort de så satt vi och prata lite. Vi blev lite uttråkade så vi garnderade pepparkakor med kukar och superman grisar!! de va faktiskt jätte kul att se när man misslyckades.
Nu så sitter jag och paulina här och skriver lite till er läsare...
juste kollade just på dagens roliga video-klipp.
Från andra rummet hörs de att min syster sitter och lyssnar på gamla justin bieber låtar, jätte gulligt, påmminer mig om common denominator. Älskar den låten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0