bad boys..what´s you gonna do.. when they come 4 YOU

hejsan svejsan alla underbara läsare.
tänkte bara ursäkta mig för att jag inte har skrivit så mycket på sistonde, men de är liksom, jag vet inte, kaos.. kanske. i mitt liv.
Imorse så kom polisen och hade ett "föredrag" om vad dom håller på med och lite sånt, satt nästan i 2 timmar och lyssnade, så missade en kvart av provet vi skulle ha. Biologiprov. Provet gick i alla fall skapligt bra.
Senare på tyskan så sa typ michele "är de någon som kan hjula här inne?" och de va nästan alla, men ingen ville hjula förutom Tim, så han ställde sig upp och typ gjorde en kullebytta/clownhjulning. haha de va skitkul att se honom faila.
sen så Ville alla se michele (läraren) hjula. hon sköt undan alla bänkar och HJULADE FAKTISKT ! haha hon var riktigt duktig för att vars 32 år :D
sen så fråga hon om hon skulle visa någonting mer-spagat- haha och hon kunde gå ner i spagat !! helt Awesome liksom !
köpte en present till julklappsbytningen idag, en stoooor burk/hink med godis. hade ingen låda så fick slå in den jätte konstigt. xD .
ska gå ner nu och äta varm soppa som mammi har gjort !:D
jag och den stora grejen till vänster :D
se ya later aligator

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0